Biežāk uzdotie jautājumi

Pasūtījumi

Dažādi jautājumi un atbildes par pasūtījuma izsekošanu, izmaiņām un statusu

Kur es varu sekot līdzi sava pasūtījuma statusam?

Pasūtījuma statusam iespējams sekot savā profilā. Ja esi reģistrējies kā klients

Kā es varu atcelt vai mainīt savu pasūtījumu?

Atcelt pasūtījumu ir iespējams savā profilā.
Atcelt pasūtījumu var tikai līdz brīdim, kad tas nav nodots kurjeram vai pakomāta piegādes servisam.
Ja atcelšanas poga nedarbojas, tas nozīmē, ka pasūtījumu vairs nav iespējams atcelt.

Ja esi jau veicis maksājumu, nauda tiks atgriezta 2-3 dienu laikā, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.

Kā zināt, ka pasūtījums ir apstiprināts?

Pēc pasūtījuma saņemšanas uz e-pastu tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums.

Pasūtījuma piegāde un saņemšana

Kurjers nepiegādāja manu preci/ -es

Sava pasūtījuma izsekošana numuru iespējams atrast pasūtījuma apstiprinājumā, kas nosūtīts e-pastā.

Vai es varu pasūtījumu saņemt ātrāk?

Pasūtījuma saņemšanas ātrums nav maināms. Veicot pasūtījumu, ir norādīts paredzamais piegādes laiks, kas ir tikai aptuvens. Mēs mēģināsim Tavu pasūtījumu apstrādāt pēc iespējas ātrāk.

Kādas piegādes metodes es varu izvēlēties?

Blakus precei ir norādītas iespējamās piegādes metodes.

Kad es varu izņemt internetā pasūtītās preces no veikala?

Izņemt preces uz vietas vari tikai tad, kad esi saņēmis e-pastu, kas apliecina, ka preces ir sagatavotas un gatavas izņemšanai. Preces parasti tiek sakomplektētas izņemšanai 1 darba dienas laikā.

Kāda ir maksa par piegādi?

Lasīt vairāk piegādes izmaksām Piegāde un apmaksa

Vai es varu saņemt preces ar piegādi mājās?

Jā! Uzzini vairāk par piegādes iespējām: Piegāde un apmaksa

 

Ko darīt, ja pasūtījuma iepakojums ir bojāts?

Saņemot pasūtījumu, pārliecinies par sūtījuma saturu un kvalitāti. Ja ievēro, ka ārējais iepakojums ir bojāts, aizpildi pasūtījuma bojājuma aktu (to tev izsniegs kurjers) kopā ar piegādes kurjeru. Ieteicam preci uzreiz atgriezt kurjeram. Ja saņemot pasūtījumu Tu paraksties par preču saņemšanu bez pretenzijām, pieņemam, ka pasūtījums saņemts labā stāvoklī.

Norēķini

Es šodien izveidoju pasūtījumu, kad es saņemšu pavadzīmi?

Pavadzīme tiek automātiski nosūtīta 24h laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Pavadzīmi ir iespējams arī lejupielādēt savā profilā.

Kur es varu saņemt pavadzīmi? Vai es varu saņemt jaunu, ja pirmā ir pazaudēta?

Pavadzīmi par precēm saņemsi e-pastā pēc preču saņemšanas, bet to ir iespējams arī atrast savā profilā pēc autorizācijas.

 

Informācija par preci

Prece ir bojāta vai saņemta cita prece

Sazinies ar mums e-pastā shop@leno.lv vai aizpildi formu: Kontakti

Kur vērsties, ja vēlos atgriezt neizmantotu produktu?

Fiziskām personām ir iespēja izmantot 14 dienu atteikuma tiesības. Lūdzu, ņem vērā, ka precei ir jābūt tās oriģinālajā iepakojumā un tā nedrīkst būt bojāta. Preci var atgriezt pie mums Klijānu ielā 8 vai atgriezt to izmantojot kurjera vai pakomāta pakalpojumu.

Sūtījumu adresējiet:

SIA “LENO HOLDING”

Klijānu iela 8, Rīga, LV-1012

Lūgums pirms preču atgriešanas aizpildīt pieteikuma formu: Garantija un atgriešana

Kur varu atrast iegādātās preces aprakstu/ instrukciju?

Preces apraksts atrodams pie katras preces. Ja instrukcija nav iekļauta iepakojumā, tad lūdzu, sazinies ar mums Kontakti un mēs to nosūtīsim.

Kur es varu nogādāt preci garantijas servisam?

Preci vari nogādāt pie mums Klijānu ielā 8, Rīgā, iepriekš aizpildot pieteikuma formu Garantija un atgriešana, vai arī pats vēršoties kādā no autorizētajiem servisa centriem.

Kādi ir nosacījumi preču piegādei garantijas servisā?

Nododot preci garantijas servisā, preces oriģinālais iepakojums nav nepieciešams. Pārliecinies, ka pirms preces atgriešanas garantijas servisā tiek pievienotas visas sastāvdaļas, kas ietilpst preces komplektācijā. Pirms piegādes pārliecinies, ka prece ir pareizi iepakota, lai novērstu citus produkta bojājumus, kas var rasties transportēšanas laikā.

Vai ir iespējams, ka garantijas remonts tiks atteikts?

Garantijas remonts var tikt atteikts. Piemēram, ja preces bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā. Ja produkts ir mehāniski bojāts, salauzts vai tajā ir iekļuvis mitrums. Šādā gadījumā prece tiks atgriezta klientam.

Kurjers preci piegādāja man, bet tā ir nekvalitatīva. Cik ilgi var pieteikties bojātas preces atgriešanai?

Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes brīža jāpārbauda preču iepakojums, daudzums, kvalitāte, komplektācija.

Cik ilgs laiks var ilgt, lai atrisinātu sūdzību?

Sūdzība tiks izskatīta 14 dienu laikā, no brīža, kad būsim saņēmuši Tavu sūdzību.

Es vēlos uzzināt savas sūdzības statusu. Kur es varu to uzzināt?

Ja ir radušies kādi jautājumi par savu sūdzību vai tās statusu, lūdzu, sazinies ar mums e-pastā shop@leno.lv

Kādi ir nosacījumi jaunu preču atgriešanai?

Jaunu preci iespējams atgriezt tikai fiziskas personas un tikai tādā gadījumā, ja tā nav lietota, bojāta un tā tiek atgriezta pilnā komplektācijā. Prece ir jāatgriež tās oriģinālajā iepakojumā, kas var būt mainīts tikai tik cik ir nepieciešams, lai pārbaudītu saņemto preci.

Vai interneta veikalā iegādātajām precēm ir garantija?

Jā, interneta veikalā iegādātajām precēm ir garantija. Vairāk par to atradīsi šeit: Garantija un atgriešana

Apmaksa un naudas atgriešana

Kādi maksājumu veidi ir pieejami?

Par pasūtījumu ir iespējams norēķināties izmantojot internetbankas maksājumus.

Vai es varu iegādāties preces uz nomaksu?

Jā, preces ir iespējams iegādāties uz nomaksu, iepērkoties virs 75 EUR.

 

Veicu preces atgriešanu, kad saņemšu atpakaļ naudu?

Nauda uz norādīto kontu tiks atgriezta 14 dienu laikā.

Citi jautājumi

Neatradu atbildi uz mani interesējošu jautājumu.

Gadījumā, ja šeit nav atbildes uz Tev interesējošu jautājumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz shop@leno.lv vai arī aizpildot formu Kontakti

Es nevaru izveidot savu kontu/ es nevaru pieslēgties savam kontam, kur man vērsties pēc palīdzības?

Ja neizdodas izveidot kontu, sazinies ar mums shop@leno.lv.

 

Kāpēc par mani tiek ievākti dati?

Lasiet vairāk Sikdatņu politika