Biežāk uzdotie jautājumi
Pasūtījumi
Dažādi jautājumi un atbildes par pasūtījuma izsekošanu, izmaiņām un statusu
Pasūtījuma statusam iespējams sekot savā profilā. Ja esi reģistrējies kā klients
Atcelt pasūtījumu ir iespējams savā profilā.
Atcelt pasūtījumu var tikai līdz brīdim, kad tas nav nodots kurjeram vai pakomāta piegādes servisam.
Ja atcelšanas poga nedarbojas, tas nozīmē, ka pasūtījumu vairs nav iespējams atcelt.
Ja esi jau veicis maksājumu, nauda tiks atgriezta 2-3 dienu laikā, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
Pēc pasūtījuma saņemšanas uz e-pastu tiks nosūtīts pasūtījuma apstiprinājums.
Pasūtījuma piegāde un saņemšana
Sava pasūtījuma izsekošana numuru iespējams atrast pasūtījuma apstiprinājumā, kas nosūtīts e-pastā.
Pasūtījuma saņemšanas ātrums nav maināms. Veicot pasūtījumu, ir norādīts paredzamais piegādes laiks, kas ir tikai aptuvens. Mēs mēģināsim Tavu pasūtījumu apstrādāt pēc iespējas ātrāk.
Blakus precei ir norādītas iespējamās piegādes metodes.
Izņemt preces uz vietas vari tikai tad, kad esi saņēmis e-pastu, kas apliecina, ka preces ir sagatavotas un gatavas izņemšanai. Preces parasti tiek sakomplektētas izņemšanai 1 darba dienas laikā.
Lasīt vairāk piegādes izmaksām Piegāde un apmaksa
Jā! Uzzini vairāk par piegādes iespējām: Piegāde un apmaksa
Saņemot pasūtījumu, pārliecinies par sūtījuma saturu un kvalitāti. Ja ievēro, ka ārējais iepakojums ir bojāts, aizpildi pasūtījuma bojājuma aktu (to tev izsniegs kurjers) kopā ar piegādes kurjeru. Ieteicam preci uzreiz atgriezt kurjeram. Ja saņemot pasūtījumu Tu paraksties par preču saņemšanu bez pretenzijām, pieņemam, ka pasūtījums saņemts labā stāvoklī.
Norēķini
Pavadzīme tiek automātiski nosūtīta 24h laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Pavadzīmi ir iespējams arī lejupielādēt savā profilā.
Pavadzīmi par precēm saņemsi e-pastā pēc preču saņemšanas, bet to ir iespējams arī atrast savā profilā pēc autorizācijas.
Informācija par preci
Sazinies ar mums e-pastā shop@leno.lv vai aizpildi formu: Kontakti
Fiziskām personām ir iespēja izmantot 14 dienu atteikuma tiesības. Lūdzu, ņem vērā, ka precei ir jābūt tās oriģinālajā iepakojumā un tā nedrīkst būt bojāta. Preci var atgriezt pie mums Klijānu ielā 8 vai atgriezt to izmantojot kurjera vai pakomāta pakalpojumu.
Sūtījumu adresējiet:
SIA “LENO HOLDING”
Klijānu iela 8, Rīga, LV-1012
Lūgums pirms preču atgriešanas aizpildīt pieteikuma formu: Garantija un atgriešana
Preces apraksts atrodams pie katras preces. Ja instrukcija nav iekļauta iepakojumā, tad lūdzu, sazinies ar mums Kontakti un mēs to nosūtīsim.
Preci vari nogādāt pie mums Klijānu ielā 8, Rīgā, iepriekš aizpildot pieteikuma formu Garantija un atgriešana, vai arī pats vēršoties kādā no autorizētajiem servisa centriem.
Nododot preci garantijas servisā, preces oriģinālais iepakojums nav nepieciešams. Pārliecinies, ka pirms preces atgriešanas garantijas servisā tiek pievienotas visas sastāvdaļas, kas ietilpst preces komplektācijā. Pirms piegādes pārliecinies, ka prece ir pareizi iepakota, lai novērstu citus produkta bojājumus, kas var rasties transportēšanas laikā.
Garantijas remonts var tikt atteikts. Piemēram, ja preces bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā. Ja produkts ir mehāniski bojāts, salauzts vai tajā ir iekļuvis mitrums. Šādā gadījumā prece tiks atgriezta klientam.
Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes brīža jāpārbauda preču iepakojums, daudzums, kvalitāte, komplektācija.
Sūdzība tiks izskatīta 14 dienu laikā, no brīža, kad būsim saņēmuši Tavu sūdzību.
Ja ir radušies kādi jautājumi par savu sūdzību vai tās statusu, lūdzu, sazinies ar mums e-pastā shop@leno.lv
Jaunu preci iespējams atgriezt tikai fiziskas personas un tikai tādā gadījumā, ja tā nav lietota, bojāta un tā tiek atgriezta pilnā komplektācijā. Prece ir jāatgriež tās oriģinālajā iepakojumā, kas var būt mainīts tikai tik cik ir nepieciešams, lai pārbaudītu saņemto preci.
Jā, interneta veikalā iegādātajām precēm ir garantija. Vairāk par to atradīsi šeit: Garantija un atgriešana
Apmaksa un naudas atgriešana
Par pasūtījumu ir iespējams norēķināties izmantojot internetbankas maksājumus.
Jā, preces ir iespējams iegādāties uz nomaksu, iepērkoties virs 75 EUR.
Nauda uz norādīto kontu tiks atgriezta 14 dienu laikā.
Citi jautājumi
Gadījumā, ja šeit nav atbildes uz Tev interesējošu jautājumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz shop@leno.lv vai arī aizpildot formu Kontakti
Ja neizdodas izveidot kontu, sazinies ar mums shop@leno.lv.
Lasiet vairāk Sikdatņu politika





