Garantija un atgriešana

Atteikuma tiesības

Pircējam ir iespēja izmantot atteikuma tiesības un 14 dienu laikā, no preču iegādes dienas, atteikties no preces.

Ja termiņa beigas iekrīt valstī oficiāli noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to).

Lai atteiktos no preces, klientam ir jāinformē leno.lv par lēmumu atteikties no preces nosūtot vai iesniedzot attiecīgu rakstveida paziņojumu brīvā formā, kurā būtu ietverts pircēja paziņojums par atteikšanos no preces, vai aizpildot atteikuma veidlapu.

Pārdevējs veic naudas atgriešanu, izmantojot tādu pašu izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja pircējs. Naudas atgriešana tiek veikta 14 dienu laikā no dienas, kad pārdevējs ir saņēmis rakstveida paziņojumu par pircēja atteikšanos no preces. Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt pircēja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad pārdevējs ir saņēmis preci.

Pircēja tiešos preču izdevumus, kas saistīti ar preču atgriešanu, sedz pircējs. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu visā atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

Atteikuma tiesības nepiemēro:

  • Precēm, kurām ir noteikts derīguma termiņš ;
  • Tādām precēm, kuras nav piemērotas atdošanai atpakaļ veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ un kuras pēc piegādes ir atvērtas;
  • Ja prece ir sabojāta vai zaudējusi tās sākotnējo izskatu;
  • Ja prece ir lietota.

Pircējam prece ir jāatgriež tās oriģinālajā iepakojumā un ar pilnīgu komplektāciju.



Garantija

Garantija fiziskām personām: 2 gadi, kopš preces iegādes dienas;

Garantija juridiskām personām: 1 gads, kopš preces iegādes dienas.

Garantija neattiecas uz izlietojamiem materiāliem, piederumu komplektiem, aksesuāriem.

Garantija ir spēkā līdz brīdim, kad precei tiek veikts neautorizēts remonts vai ir veikti citi pārkāpumi, kas var rasties neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā, piemēram, prece ir mehāniski bojāta vai neatbilstoši pakļauta mitrumam. Šādā gadījumā prece tiek atgriezta klientam.

Preces garantija ir spēkā, ja:

  • Klients var uzrādīt darījumu apliecinošu dokumentu;
  • Nav pārkāpti preces lietošanas nosacījumi

Izdevumus, kas saistīti ar preces transportēšanu, sedz pircējs. 

Garantijas remonts var ilgt 30 kalendārās dienas. Ja remontam nepieciešamās detaļas ir jāpasūta pie tehnikas ražotāja, tad remonts var tikt pagarināts par laiku, kuru pieprasa šo detaļu piegāde.

Preces, kas iegādātas leno.lv varat atgriezt mums Klijānu ielā 8, Rīgā vai arī vērsties autorizētajā servisā.

Ja prece sver vairāk par 10 kilogramiem, sazinieties ar mums e-pastā, sazināsimies par nākamajiem soļiem garantijas remontam.

Gadījumā, ja prece tika iegādāta pirms vairāk nekā 14 dienām un klients uzskata, ka precei ir rūpnīcas brāķis, klientam veikalā ir jāiesniedz prece un tās dokumenti, jāuzraksta iesniegums ar defekta aprakstu un prasību atmaksāt naudu par preci.

Ierīce tiks nosūtīta uz autorizētu servisa centru uz diagnostiku, pēc tam, balstoties uz servisa centra secinājumiem, klients saņems atbildi.

Sazinies ar mums

Ja vēlies atgriezt preci vai ir radušies jautājumi par garantiju, sazinies ar mums! Mēs tev palīdzēsim!